Під час роботи з 10
модулем з"ясували,
що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань –
основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до
виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на
аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь
«правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями
цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.
Оцінила створене мною Портфоліо, внесла корективи, прикріпила посилання на навчальні матеріали.
Оцінила створене мною Портфоліо, внесла корективи, прикріпила посилання на навчальні матеріали.
Немає коментарів:
Дописати коментар